Salam

''Jadi berlatih dan bermainlah dengan sepenuh jiwa dan raga agar pengorbanan anda tidak dipersoalkan," titah Sultan Ahmad Shah.

-Mana ada orang sekarang main just with passion.Duit mau cukup.Coach mesti bagus.Patriotisme datang kemudian.

"Vietnam yang juara Piala Suzuki AFF, baru-baru ini pun dibelasah China 6-1 dan Singapura dengan ramai pemain import pun dibelasah Iran 6-0," jelas Datuk Azzudin Ahmad

-Nih problem gak compare dengan yang buruk.Da tau Vietnam menang dengan kurang impressive so no need to take them as a comparison.Take those who are better than them.

Raja Bola, Datuk Abdul Ghani Minhat pula berpendapat skuad negara sepatutnya sudah dibubarkan selepas kalah pada Kejohanan Piala Suzuki AFF di Phuket bulan lalu.

-Betul tuh Datuk.Scouting laen la player.

Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob tidak melihat kekalahan kelmarin sesuatu yang memeranjatkan beliau.

-Ape punye pesimis la die nih.Suppose kecewa la jugak even though it is expected.Since that you had already expect the defeat than make a move la.You had already appointed as the Sports Minister.

‘‘Kita muncul juara Kejohanan Pesta Bola Merdeka 2007 dengan menurunkan skuad muda,’’ Wan Jamak Hassan

-Try his suggestion la management.Younger,faster and more energetic.Expose them at higher level and they can improve within the next few years.

date Friday, January 23, 2009

0 comments to “Still a loser”