Salam...

Esok last paper untuk sem ke 7 degree aku kat UTP.It does not include 2 semester for foundation.First and 2nd draft of the schedule put Cultural Anthropology as the last paper but somehow it had been bring forward so Human Resource Management will be the last.Hopefully this will be a great help for future undertaking as if I'm gonna be a leader.

Anyway as human kita tak boleh lari dari merenung.Kita renung hari semalam untuk amik iktibar dan ubah hari ini dan masa depan.Kita renung hari ini untuk improve masa depan.Kita merenung masa depan untuk meneka apa jalan yang kita pilih dan plan yang terbaik.Merenung masa depan pun bagus untuk bermimpi dan bercita-cita.Bukan kena jel pun.Kita bukan nak wat crime dengan wondering.However masa depan pun akan jadi masa lepas if we were still breathing.

Somehow itu aku goreng jer pasal merenung or maybe define as menung.Tapi aku prefer wondering.pronouncation diw bunyi lagi sedap and it does not look to bad.Anyway buang-buang masa ini aku wondering about a lot of thing.

1st of all ->
Apa akan jadi kalau aku gagal masuk UTP 4 tahun setengah yang lalu?
mungkin aku amik teaching.....cam kawan-kawan len like Cikgu Abon,Sir Zack
mungkin amik pharmacy macam adik aku......tapi memorizing bukan field aku
the most pun 2 kemungkinan tuh jer.tapi jadi cikgu masih within sight.pharmacy tuh angan-angan jer la.bukak kilang ubat mungkin boleh dengan adik aku.

2nd ->
Apa akan jadi kat aku kalo aku tak maen cintan-cintun 3 tahun yang lepas?
Yang ini aku pun xsure.Sebab satu lagi jawapan maen rugby la.Banyak yang aku sacrifice.Tapi first and foremost itu banyak mengajar aku untuk hidup.Tapi still banyak impak-impak yang tak wajar.Impak maksima pun tak camnih.Anyway mende nih just menyerlahkan kelemahan aku.

3rd ->
Apa jadi kalau aku tak pilih tajuk FYP aku sekarang?
yang for sure Siti Sahirah la yang akan dapat tajuk ni aku rasa.Tapi aku pun tak taw apa option lain yang ada sebab aku ingat FYP nih untuk lepak-lepak makan angin jer

A lot more to be wondered.However malam dah semakin lewat n mata semakin berat.post ni memang useless tapi saje nak bagi sempit2 kat blog.al da best untuk yang masih belum grad.nex sem kite grad okeh.yang nak tanam anggur go ahead.nak tanam cili cari duit pun bole.

date Thursday, May 27, 2010

0 comments to “esok”