Salam

tatkala ini aku sangat menginginkan
mempunyai khidmat-khidmat istimewa macam dalam
Pendekar Laut tak pun Naruto ataupun Kamen Rider
Mungkin boleh ada khidmat Sang Asura,
Pergi dimensi lain masa jawab exam and diskus
balik ke dunia asal tinggal nak tulis jer atas kertas
kalau tak cukup masa boleh wat Clock-up
tak cukup lagi wat Hyper Clock-up
Next sem dah nak intern
sangat best kalau boleh wat klon
Kage Bunshin No Jutsu
aku boleh lepak-lepak and tidur
klon pergi wat prektikal kt PPM
seronok gak kalau ada sharingan
boleh jawab exam dengan tenang sebab dah tahu soalan aper nak klua
and bole hafal semua benda yang penah tengok dengan pin-point accuracy
aku gak nak khidmat penyatupaduan sel-sel
boleh bahu,lutut and semua anggota badan
yang dah terbarai pulih semula
kalau wolverine kena operate untuk letak besi
aku nak jadi macam Harimau Kumbang
Pedang berasimilasi dengan badan
tak payah pakai pisau
pastu ada mata ketiga
dapat predict future

Banyak gak perkara-perkara tak logik dalam otak aku nih
tapikan......


date Friday, May 22, 2009

6 comments to “i wish”

  1. Suraya I.
    May 22, 2009 at 10:53 AM

    erk..
    xpaham gak..
    byk tul character2 yg ak xtau..

  1. Unknown
    May 22, 2009 at 11:22 AM

    hahahaha
    try bace pendekar laut
    kemudian tengok kamen rider kabuto

  1. Suraya I.
    May 22, 2009 at 1:42 PM

    "-__- byk nye nk kene bc..
    neway, anda di tag!sile buat..hehe..

  1. Unknown
    May 22, 2009 at 2:17 PM

    adeyh
    kene tag disitu
    ak xpham sgt untuk arahan yang first2 tuh

  1. Suraya I.
    May 24, 2009 at 2:03 AM

    huhu..ko copy je gmba award kt blog aku tuh..
    then soklan 2 3 4 seharusnye ko fhm la kan? (tp kt blog aku ko klik je kt pic tu then br save image)
    gudlak!:)

  1. Unknown
    May 24, 2009 at 6:24 PM

    nnt ak try wt la
    tgk aper ak bole wt