Salam para reader,


Tak banyak aku nak highlight untuk post masa cuti coz aku tak banyak sangat merantau.Duit poket semua aku korbankan untuk LCD baru yang sebesar 20 inci.Tengok almost everything pun besar.Nex sem aku nak beli cordless keyboard and mouse so aku boleh wat keje from bed.Dabomb la investment.Hope bila dah keje aku boleh tinggalkan lcd untuk orang pakai kat rumah.Boleh aku tapaw yang 27 inci ka plak.

Balik jer cuti aku dapat offer menarik.Terlalu menarik and offer tak akan berubah regardless of kehilangan lcd aku sekalipun.A 2nd hand car for me or future downpayment for a car i want to but once my account is stable.Both ad pro and con.Sangat confuse tahap gaban.Actually aku takla desperate untuk transportation cume aku punya timing nak balik rumah and UTP dengan barang-barang tertakluk dengan ke-free-an parents.Itu lah aku rasa main reason aku perlukan transport berbumbung.Harap ada transport senang nak buat acara suka ria abang and akak chemi final year.Juga menjana bisnes cikedis yang lebih kencang.

Tapi wat aku lagi confuse mak aku cam optimis.Abah 50-50 sangat.Dok sebut kos maintainance la aper sume.Demmit.This is a mess.Sampai sekarang aku dok kira.Plus minus multiply divide,still no answer.Buat mathematics dalam engineering program pun tak susah camnih.Silap aribulan aku kira gak depreciation aper sume.Tapi base on number aku rasa agak rugi if ak accept future downpayment untuk kereta lain.value downpayment tuh in the next 3-5 years kalau kita bawak ke masa sekarang maybe dlm few thousands jer aku rasa.Ini susah belajar engineering economics.Nasib table aper sume da hilang.Kalau ada memang aku wat pembentangan kat parents aku nih.

Ini satu kekopiusan wat masa ini.Kekonpiusan hati dan perasaan simpan dulu.Buang masa main hati dan perasaan selalu.main fm10 lagi syiok~~~

date Thursday, June 3, 2010

0 comments to “berbelah hati lagi”